SIA "Woops" – Atteikuma tiesību noteikumi
1. Pamatnoteikumi
1.1. Klientam ir tiesības izbeigt līgumu par tūrisma pakalpojuma rezervāciju saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
1.2. Atmaksas kārtība atkarīga no dienu skaita līdz ceļojuma sākumam un konkrētā tūroperātora anulācijas/atcelšanas līguma noteikumiem.
1.3. Aģentūra neuzņemas atbildību par partneru (aviokompāniju, viesnīcu, u.c.) piemērotajiem atcelšanas nosacījumiem.
2. Atteikuma pieteikšana
2.1. Atteikums jāiesniedz rakstveidā uz e-pastu [email protected] vai aizpildot atteikuma veidlapu.
2.2. Atteikums jāiesniedz vismaz 1 darba dienu pirms ceļojuma sākuma.
3. Naudas atmaksas kārtība
3.1. Atmaksa tiek veikta tajā pašā maksājumu veidā, ko izmantoja klients.
3.2. Maksājums tiek veikts 14 kalendāro dienu laikā pēc atteikuma apstiprinājuma.
4. Kā izmantot atteikuma tiesības
4.1. Klientam jānorāda vārds, uzvārds, rezervācijas numurs, ceļojuma datumi, atcelšanas iemesls un bankas konta dati.
4.2. Pēc atteikuma apstiprinājuma klients var sekot atmaksai līdz 30 dienām.
5. Izņēmumi
5.1. Speciāli pielāgoti, pēdējā brīža vai 'non-refundable' ceļojumi nav atmaksājami.
5.2. 'No-show' gadījumā atmaksas netiek veiktas.
6. Sūdzību izskatīšana
6.1. Ja klients nav apmierināts ar atmaksas procedūru, viņam ir tiesības vērsties Aģentūrā un PTAC.
6.2. Aģentūra izskata sūdzību 14 darba dienu laikā no saņemšanas dienas.